לקבלת שיחת ייעוץ בחינם 

ביקורת ועריכת דוחות כספיים

ביקורת ועריכת דוחות כספיים

ביקורת דוחות כספיים היא אחד מתפקידיו העיקריים של רואה חשבון. במסגרת הביקורת מבקר רואה החשבון את דוחותיה הכספיים של כל פירמה ונותן בגינם חוות דעת.

הצורך בביצוע ביקורת דוחות כספיים נובע מהרצון בקרב בעלי המניות להתגבר על ניגוד האינטרסים בינם לבין הנהלת החברה. מצד אחד בעלי המניות מעוניינים בהשקעות עם סיכון גבוה יותר, וכך להגדיל את הרווחים שלהם ובהתאם לקבל דיבידנדים גבוהים יותר. מאידך גיסא, המנהלים מעוניינים לקבל משכורת גבוהה יותר, להשקיע השקעות עם סיכון נמוך ולשמור על יציבות.

מטרת הביקורת היא לאפשר לרואה חשבון המבקר לחוות את דעתו אם הדוחות הכספיים משקפים באופן נאות בהתאם לכללים חשבונאיים מקובלים מכל הבחינות המהותיות את מצבה הכספי של החברה, תוצאות הפעילות העסקית שלה ותזרימי המזומנים שלה.

המשתמשים בדוחות הכספיים כמו: משקיעים, בנקים, מס הכנסה, ספקים, נותני אשראי וכו' מסתמכים על חוות דעתו של רואה החשבון מבקר ועל הדוחות הכספיים המבוקרים, בבואם לקבל החלטות לגבי מתן אשראי, גביית המס בגין רווחים והשקעה במניות החברה.

דוח ממצאי הביקורת הוא תוצר משמעותי ובעל ערך עליון בדומה לחוות דעת חלקה אשר מועבר לחברה מיד עם תום עבודת הביקורת המפרטת בין היתר את הערכתנו לליקויים חשבונאיים, כלכליים ועסקיים שנמצאו בחברה עם המלצות לשיפור.

כדי שהביקורת תשמש בסיס מהימן לחוות הדעת אנו פועלים באופן הבא:

  • ביצוע ביקורת נעשה על ידי צוות עם הכשרה מקצועית מתאימה
  • ביצוע הביקורת נעשה בזהירות ומיומנות רבה על ידי צוות בלתי תלוי במבוקר
  • ביצוע הביקורת על ידי השגת ראיות מספיקות, עריכת סקרים ובניית ניירות עבודה

מחלקת הביקורת במשרדנו המורכבת מצוות מקצועי, אקדמאי ובעל מוניטין בתחום, נותנת מענה לעבודת ביקורת דוחות כספיים הנדרשת לחברות פרטיות וציבוריות, מלכ"רים ועמותות, ארגונים ושותפויות על פי התקינה הישראלית ISRAELI GAAP ועל פי דרישת הרשות לניירות ערך ורגולטורים.

 

לקבלת שיחת יעוץ חינם מלאו את הפרטים

והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  האפשרי

התחל/י שיחה בוואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?