לקבלת שיחת ייעוץ בחינם 

הלוואה בערבות המדינה

הלוואה בערבות המדינה

רוב העסקים אינם יכולים לפעול ללא מימון בתחילת הדרך, או לחלופין במהלך העבודה השוטפת. יש עסקים שזקוקים לכספים כדי להקים את העסק כמו לדוגמה עבור רכישת מכונות וציוד במפעל. עסקים אחרים זקוקים להון חוזר כדי שלא ייקלעו למצבים בעיתיים בהיבט הפיננסי לאור מוסר התשלומים הירוד של גורמים עסקיים והצורך בתזרים מזומנים חיובי לאורך כל השנה.

עבור שתי המטרות הללו, יש אפשרות לבקש הלוואה בערבות מדינה שהיא ההלוואה בתנאים המסחריים הטובים ביותר שקיימים במשק מבחינת עמלות, ריביות, משך ההחזר ואפשרות לקבלת כמה חודשי גרייס שבהם הלקוח לא ישלם תשלומים, כדי שהוא יוכל לייצב את העסק ורק לאחר תקופה זו הוא מתחיל לשלם החזר כספי בכל חודש. 

כדי לקבל הלוואה בערבות מדינה יש לעמוד בכמה קריטריונים שנקבעו על ידי המדינה. סכום ההלוואה הוא נגזרת של ההכנסות שהיו לעסק זה הן אם מדובר בעוסק מורשה, בשותפות רשומה או בחברה בשנים קודמות.

מסלול קבלת ההלוואה מתחיל בהכנת תוכנית עסקית מפורטת שמכין רואה החשבון ובו יופיעו כל ההכנסות וההוצאות הצפויים בחודשים ובשנים הבאות. בנוסף לכך יעביר רואה החשבון גם תזרים מזומנים ואת התקציב השנתי. לא אחת יבקשו נציגי הבנק גם נתונים כספיים נוספים כמו דוחות אישיים של עצמאים או דוחות שנתיים של חברות שהוגשו למס הכנסה בשנים קודמות וכן דוחות רווח והפסד עדכניים לשנת המס הנוכחית.

נציגי הבנק בוחנים באופן מעמיק את כל המידע ובהתאם לסיכוי של הצלחת העסק מול הסיכון שלו, הם מאשרים הלוואה בערבות מדינה בגובה מסוים, או לחלופין לא מאשרים אותה. אם התשובה היא חיובית, הם מיידעים את הלקוח בכל הפריטים לגבי גובה העמלות, גובה הריביות, תקופת ההחזר תקופת הגרייס וסך הביטחונות שיהיה על הלקוח להעביר לבנק נגד קבלת כספי ההלוואה.

 

לקבלת שיחת יעוץ חינם מלאו את הפרטים

והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  האפשרי

התחל/י שיחה בוואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?