לקבלת שיחת ייעוץ בחינם 

קורס הכנה למבחני המועצה

קורס הכנה למבחני המועצה

על מנת לעסוק בראיית חשבון יש לקבל רישיון מטעם מועצת רואי החשבון בישראל, ולשם כך יש לעבור מסלול המקיף 15 בחינות בנושאים שונים ובדרגות קושי ועומק שונות. נוסף על כך, יש לבצע התמחות בת שנתיים במשרדים לראיית חשבון. קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מתמקד בעיקר בבחינת הגמר האחרונה הנחשבת לקשה ביותר, ומוצע במגוון רחב של היקפים.

שתי בחינות הגמר בתהליך קבלת רישיון מועצת רואי החשבון הן הבחינות שנחשבות לקשות ביותר, והן בעלות אחוזי המעבר הנמוכים ביותר; מדובר בבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת ובבחינה בביקורת מתקדמת (הבחינה הסופית). קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מתמקד בעיקר בבחינה בבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת.

בקורס ההכנה לומדים את הנושאים הנכללים בחלק זה של הבחינה, לומדים להבין מה נדרש בשאלות המורכבות בבחינה ומשפרים את ההבנה, רוכשים מיומנויות חשיבה על שאלות וכישורי ניסוח וכתיבת פתרונות תמציתיים וממוקדים. בנוסף, הסטודנטים בקורסים אלה פותרים בחינות רבות שנערכו בשנים קודמות, לומדים על אודות העדכונים האחרונים בדיני חברות ובדינים נוספים הקשורים בחומר הבחינה, וכן מתרגלים את השימוש בטכניקות לניהול זמן המותאמות לבחינה זו.

 

לקבלת שיחת יעוץ חינם מלאו את הפרטים

והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  האפשרי

התחל/י שיחה בוואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?