לקבלת שיחת ייעוץ בחינם 

קורס הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות

החשבונאות הינה שיטה לאיסוף, מיון, רשום, רכוז ודיווח על עסקאות שנעשו במונחים כספיים בעסק במהלך תקופה חשבונאית נתונה. מדובר ב"שפה" המשמשת את העסקים לצורכי מדידה ודווח על מצבם לתאריך מסוים ועל תוצאות פעולותיהם לאותו תאריך. החשבונאות מבוססת על עקרונות חשבונאיים מקובלים ועל תקנים ("חוקים"), על מנת להבטיח הצגה אחידה וברורה של הנתונים בדוחות הכספיים של הישות החשבונאית, המאפשרים להשוות בין דוחות שונים ולקבל החלטות עסקיות נכונות.

במהלך השנים מתפרסמים תקנים חדשים, אך, אלה מתבססים, בצורה זו או אחרת, על אותם עקרונות חשבונאים מקובלים, המהווים את אבני היסוד של המקצוע. בקורס בסיסי זה נתמקד בסקירתן של אבני יסוד אלו, במושגי יסוד בחשבונאות ונלמד כיצד נרשמות בפועל כל הפעולות העסקיות וכל התהליכים הנעשים במונחים כספיים. התוצאה הסופית, כאמור, היא עריכת הדוחות הכספיים ואופן הצגתם.

 

מטרת הקורס:  

מטרת הקורס היא להקנות לתלמידים ידע יסודי בחשבונאות מבחינה תיאורטית ומעשית גם יחד, לציידו בכלי חשיבה חשבונאית, לרבות, יכולת נתוח, הבנה יסודית ועמוקה עם פתוח היכולת הטכנית והמיומנות המקצועית. שתי האחרונות, יחד עם הידע האמור, משרתות את רו"ח בעבודתו. 

המעבר, לכללי התקינה הבינלאומית (IFRS) ואופן יישומם, מחייב את מקבלי ההחלטות בחשיבה חשבונאית מבוססת ובכושר שפוט מעולה. דרישה בסיסית זו נגזרת משקול הדעת הרחב, הגמישות והאפשרויות המגוונות שתקינה זו מציעה. יחד עם זאת עקרון העקביות והגילוי הנאות חשובים גם הם ולא אחת הם גם קריטיים לעניין היישום הנבחר.

לקבלת שיחת יעוץ חינם מלאו את הפרטים

והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  האפשרי

התחל/י שיחה בוואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?